13 de febrer del 2012

Massatge amb cançons

Fa un temps que estic bastant posada en el tema del massatge infantil. Quan va néixer el Biel vaig assitir a un curs que l'Ajuntament de Lleida oferia dins del "Projecte nadó". Em va començar a picar la curiositat i vaig decidir fer el curs d'Educadora en massatge infantil. Més endavant faré un post on us expliqui tots els beneficis que ofereix aquesta tècnica tant antiga. Però avui, us vull ensenyar un CD que em té meravellada. 

La Dàmaris Gelabert ha publicat un recull de cançons per acompanyar als més petits en l'hora de fer el massatge. Amb la seva dolça veu ens ajuda compartir un moment especial amb els nostres fills. Jo el vaig comprar a l'Abacus. També el podeu trobar aquí: http://www.tsrecords.com/. Us el recomano!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada