27 de febrer del 2012

Bosseta de roba

Des que em vaig comprar la màquina de cosir, vaig probant de fer cosetes. Mentrestant espero a veure si tinc un forat per poder a anar a algun curs on perfeccionar la meva tècnica autodidacta.

Una de les coses que volia fer era una bosseta de tela per guardar les joguines que el Biel escampa per tota l'autocaravana cada vegada que anem de viatge. Casualment, fa poc, vaig entrar en una botiga buscant un feltre per a fer una disfressa i vaig topar amb una tela perfecta pel que volia fer!! O sigui que ja no tenia excusa per no fer la bosseta.

Mireu la tela és aquesta:
  

La tela molt xula, però com la faria?? Em vaig posar a buscar per la red i vaig topar amb  el bloc de la Caterina Pérez. Un bloc molt interessant i  inspirador on la Caterina ens ensenya els seus projectes i on hi ha també algun tutorial de les cosetes que fa. A les que us agradi cosir us recomano que us hi doneu una volteta perquè veureu les coses tant xules que fa!

Així que em vaig armar de valor i seguint el tutorial la bosseta va quedar així:

 
 
Que us sembla?? Poc a poc i anar seguint el tutorial es poden fer cosetes com aquesta! Us animeu o que??


4 comentaris:

  1. Eva, t'ha quedat xulíssima! I la roba que has trobat és una monada i et va que ni pintada! Felicitats guapa!

    ResponElimina
  2. Xulissima la bossa!! Nena quina traça!!

    ResponElimina
  3. La bossa molt xula! I la roba genial, la trobo genial! Jo en vaig comprar un fat quarter a Sitges per fer el forro d'un bolso, per una noia que és una fan de les caravanes! Quina descoberta el teu blog, m'encanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Cristina és un luxe que t'hagis fixat en la meva bosseta!! Tant de bò algun dia pugui arribar a fer tot el que tú fas! Gràcies per seguir el meu bloc!

      Elimina