16 de febrer del 2012

Funky bibs

La primera vegada que els vaig veure els portava el Marc, el fill d'uns amics de Tarragona. Vaig pensar que si algun dia tenia un fill li'n compraria. Estava tant mono el Marc...
Us parlo dels Funky bibs, els mocadors que porta el Biel. Quan va néixer em vaig posar a buscar-los per la red, ja que n'havia vist pocs per les botigues. Al cap de poc vaig topar amb la web Funky giraffe bibs, una botiga online amb bastanta varietat de models i amb preus molt econòmics. Realment, res a veure amb els models que trobava a les botigues, bastant més senzills i cars!! 
A més a més, els d'aquesta botiga van forradets per la part de darrera de tela de forro polar i són perfectes per les èpoques que pobrets i els hi surten les dents i no paren de babejar. D'aquesta manera no porten el jersei sempre moll.
La web és anglesa i té botiga a Ebay, que és on vaig fer la última compra.
Servei ràpid, eficaç i amb poques despeses de transport. O sigui que realment val la pena!!
Us deixo amb alguns models que podeu trobar a la web.








 

L'altre dia per casualitat, passo per l'H&M i en vaig veure. Però de moment nomès tenen 2 models per nen i 2 per nena. A veure si s'animen i en treuen de més colors!!

1 comentari: