6 de juny del 2012

Muffins de xocolata

Fa 2 dissabtes teníem dinaret a casa de la Mònica de Mollerussa. Un dels 3 dinars que fem com a mínim a l'any la Pilar, la Mònica i jo per posar-nos al dia i no perdre el contacte. Encara que parlem per telèfon, costa trobar estones de tranquilitat i conversa. Allà ens fiquem al dia de tot i aprofitem perquè els nens juguin entre ells i els homes parlin de les seves coses.
La Pilar és una artista del handmade i sempre ens sorprèn amb els seus regalets DIY.  Així que vaig pensar, que portaré jo aquesta vegada que no sigui la típica ampolleta de vi?? Feia uns dies que havia vist a Baballa la recepta d'uns Muffins de chocolata i vaig decidir tirar-me a la piscina! Mans a la obra i aquest va ser el resultat!!




Potser els havia d'haver tret del forn un parell de minutets abans, per la pròxima vegada ja ho sabré. Tot i així van quedar molt bons!! La recepta la podeu veure aquí

Després em vaig descarregar uns llacets i unes pegatines a Ellinée per fer un paquetet xulo i aquest va ser el resultat!



6 comentaris:

  1. Van sortir boníssims!!!!!! Estàs feta una artistassa!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Quin nivell!! Açó ni a l'Escola d'Hoteleria. Tusiquesaps.com

    ResponElimina
  3. Duaigues!! Apunta't la recepta i li'n fas als nens k estan molt bons!!

    ResponElimina
  4. Carai! tenen una pinta excel.lent!
    i la presentació del regalet molt xula.

    hem de posar-nos d'acord, jo preparo unes tapes i tu els postres!!!

    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Perfecte Mercè!! A l'estiu podem fer un dia soparet a la Regola a la fresqueta!! Ja parlarem!!

    ResponElimina
  6. Tenen molt bons pinta! M'apuntaré la recepta per quan arregli el forn XD!!

    ResponElimina