27 de juny del 2012

Festa d'aniversari del Xavier

Avui us escric per ensenyar-vos la súper mega festa que va organitzar la Pilar, una amiga meva, per l'aniversari del seu fill. Si la Pilar, aquella amiga que és una experta en handmade i que tot el que fa li queda genial. Tot s'ha de dir, que casa seva és perfecta per organitzar aquest tipus d'events, amb espais grans i piscineta!
Aquí teniu unes quantes fotos, jutgeu vosaltres mateixos!!
  










Que us sembla?? Els nens s'ho van passa pipa!! I les piruletes de pa de pessic fan una pinta!! Bé com tot lo altre. Tot fet a mida pel Xavier i amb les mans de la seva pròpia mare! Quin millor regal d'aniversari que una festa així no?

Felicitats Pilar!!!

3 comentaris:

  1. Uauuuu, quina festa més ben muntada! No hi falta cap detall...és més, m'encanten tots els detalls!!! Tot pensat per cridar l'atenció dels més petits! Fins i tot jo, que ara mateix tinc gana i calor m'apuntaria a la festa!

    ResponElimina
  2. Si Cristina el nens s'ho van passar pipa!! I no hi falta detall!!

    ResponElimina
  3. waaaauuuuuu !
    qui no voldria una festassa aixi!!!!

    Eva, et deixo un enllaç que ma semblat força original per embolicar regals, parlant de festes.....

    http://manualidades.facilisimo.com/blogs/general/envolver-regalos-de-manera-diferente_793899.html#

    a veure quet sembla! així practiques amb la màquna de cosir!

    una abraçada

    ResponElimina