4 de desembre del 2012

Creativa 2012

Aquest cap de setmana hem estat de fira. No sé si us havia dit que m'havia tocat una entrada que sortejava el bloc Craft and Artists per anar a la fira Creativa que es feia aquest cap de setmana a la Farga de l'Hospitalet. Aprofitant-ho vam decidir anar-hi amb una amiga i la meva germana. Ens ho vam passar genial!
La Rosa i jo vam fer un taller de mitja on vam teixir un coll de llana molt xulo i la Miriam va fer un taller per fer sabons i sals de bany. Un munt de parades de teles, llanes, trapillo, d'scrapbook... omplia el pabelló de la Farga. Jo em vaig comprar unes quantes teles i aplicacions molt xules. Tinc unes ganes ja de començar a cosir-les... El que em falta és temps!!
Us deixo amb algunes imatges de la fira i de les cosetes que vaig comprar i fer. Bona setmana!!!


4 comentaris:

  1. Ai Eva...quina enveja sana que em fas... Aquest any em vaig quedar amb les ganes...a veure què en sortirà de tot això!!!

    ResponElimina
  2. La veritat Cristina és que va estar molt bé, jo no hi havia estat mai i em va agradar molt!!

    ResponElimina
  3. Hola Eva!
    devies disfrutar moltissim amb tant material....
    ha veure quan ens mostres la teva creació amb les teles adquirides o... un sabonet ?¿?

    una forta abraçada

    ResponElimina
  4. Valia la pena, eh?? jo mhi hagués quedat a viure una setmana sancera allí dins jejeje esperem que ens mostris ben aviat les teves super creacions amb els materials nous!! :)

    petonets

    www.espurnescomplements.com

    ResponElimina