29 d’octubre del 2012

És temps de castanyes...

Ja sé que us tinc una mica oblidats/des. Ara que m'he apuntat a un curs de costura que dura tot l'any, a veure si aprofito i us vaig posant totes les cosetes que anem fent i d'altres!!!
Ja tenim el fred aquí!! I com bé diu l'entrada, és temps de castanyes i panellets. 
A la guarde del Biel ens han demanat que portem un davantal i un mocador per disfressar-se de castanyera. Aprofitant que vaig aprenent cada dia una miqueta més de patchwork i costura, m'he atrevit a fer-li el davantal. Aquí us el deixo. A veure que us sembla.
Bona castanyada!!! 



10 comentaris:

  1. Guauuuuuu, ostres, quina meravella de davantal! I no sols és meravellós perquè algú parla de la castanyada i no només de Halloween, sino perquè és una cucada!!
    Enhorabona! M'encanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Laura! Cal conservar les tradicions catalanes!

      Elimina
  2. Nena, que xulo!!!! Quina matada!!! Felicitats guapa!!! Ara sols em falta una foto del Biel disfressat!!!!! Bona Castanyada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nena!! T'ha agradat? Vinguent d'una professional com tú, això m'afalaga!! Petons

      Elimina
    2. Noia, jo no em veig amb cor de fer-ho! Ja saps que sóc autodidacta i no he fet classes... Aviat me n'hauràs d'ensenyar tu! Ja en tinc ganes!!! Un petonet!

      Elimina
  3. Hola Eva, he estat veient el teu blog i m'agrada molt. Jo fa un mes que he començat a fer patchwork i m'ho estic passan tmolt bé. Enhorabona pel teu blog. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eli!! Que bé que t'agradi el meu bloc. Així també t'has aficionat al patchwork? Es poden fer coses molt xules. Nomès cal tenir temps!! I em sembla que d'això no anem sobrades... Una abraçada

      Elimina
    2. Hola Eva, temps, precisasament és el que ens falta, però bé també s'ha de trobar una estoneta per nosaltres. Jo amb les dues vaig de bòlit, però quan les poso a dormir és el meu moment de relax.

      Elimina
  4. Hola Eva! quin davantal més txulo! m'agrada molt! acabo de descobrir el teu blog i m0encanta! et vaig seguint. una abraçada! MOntse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Montse! Acabo de veure el teu bloc,quines coses més maques!! No dubtis que en seré una fidel seguidora! Arreveure!!

    ResponElimina